جلوه‌پرداز
در دنیای موسیقی هویت خودتو داشته باش !
پکیج طلایی (کامل) ویژه موزیسین‌ها و کاربران سازودهل
طرحی کوچک ، موفقیتی بزرگ
پنجاه میلیون ریال تخفیف !!!
تخفیف 50,000,000 ریال
بیش از 50 درصد
SDTakhfifOne
مهلت استفاده از کد تخفیف محدود می‌باشد !
یک دقیقه تا موفقیت !
با 1 دقیقه مطالعه این مطلب آینده خودتان را دگرگون کنید
چطور انتظار داری موفق شوی وقتی حاضر نیستی فقط 1دقیقه این متن رو با تمرکز بخونی!
این روزها اهمیت داشتن یک لوگو مناسب و سایت حرفه ای و همچنین ساخت هویت بر هیچکس به خصوص نوازندگان ، خوانندگان و موزیسین‌ها پوشیده نیست و همه می‌دانند که استفاده از یک لوگو سایت حرفه ای علاوه بر بیش از صد مزیت از جمله افزایش زیبایی و اعتماد نوعی سرمایه گزاری با بازدهی بالاست . برای مثال هر شخصی که علامت تیک را می‌بیند ناخودآگاه یاد برند نایک می‌افتد و این تبلیغی رایگان و همیشگیست . این در حالیست که صاحبان برند نایک حتی یک ریال هم برای تبلیغات هزینه نمی‌کنند اما مردم دائما یاد این برند می‌افتند و در نتیجه فروش و بازدهی این برند افزایش خواهد داشت . در واقع با یکبار هزینه بابت طراحی یک لوگو و سایت مناسب تبلیغاتی دائمی و رایگان خواهید داشت . برای این که بیش از این وقت گرانبهایتان را نگیریم به طور خلاصه به چند مورد دیگر از مزایای داشتن یک طرح لوگو و سایت مناسب اشاره خواهیم کرد که در صورت نیاز یا وجود هرگونه ابهام می‌توانید با کارشناسان ما در تماس باشید تا به طور کامل توضیح دهیم.
چرا جلوه‌پرداز ؟
سال‌هاست که متخصصین حوزه توسعه کسب‌وکار ، گرافیک و برنامه‌نویسان با نام جلوه‌پرداز با هدف حمایت از بیزینس‌ها و خلق آثاری فاخر دور هم جمع شده اند و با ارائه بیش از 100 نوع خدمات در زمینه توسعه کسب‌وکار و برندینگ از جمله طراحی لوگو ، طراحی گرافیک ، طراحی سایت ، مشاوره توسعه کسب‌وکار ، سوشال مدیا و ... در خدمت شما عزیزان می‌باشند و همواره در تلاش هستند تا با ارائه تمام خدمات مذکور با کیفیت بالا و همچنین تکریم مشتریان خود به بهترین شکل موجب پیشرفت روزافزون شما عزیزان را فراهم آورند. اولویت تیم جلوه‌پرداز اولا کیفیت بالای خدمات در راستای ارائه خدمات به صورت کاملا تخصصی و علمی و دوما احترام متقابل به مشتریان خود با پشتیبانی مناسب و کامل است. ما این اطمینان را به شما خواهیم داد که با آغاز همکاری با تیم مجرب جلوه‌پرداز دیگر هیچ نگرانی از بابت کیفیت خدمات نخواهید داشت. فقط کافیست کار را به دست ما بسپارید تا تمامی نیازهای شما طبق سلیقه و اهداف شما به بهترین شکل برآورده شوند.
یک نکته مهم !
اینجا سازودهل هم کنار شماست
" بر خلاف جاهای دیگری که فقط طراحی لوگو و سایت انجام می‌دهند و هیچ تخصصی در زمینه موسیقی و نحوه معرفی ، شناخت و رشد هنرمندان ندارند ، ما با حمایت و راهنمایی کارشناسان و متخصصان سایت سازودهل که خودشان از اساتید در دنیای موسیقی هستند و به قول معروف خودشان خاک خورده ی این حرفه هستند و مسائل موزیسین ها را بهتر از هر کس دیگری میشناسند اقدام به انجام پروژه های شما می‌کنیم ، بی‌شک بسیاری از موزیسین های مطرح ایرانی کار خود را با حمایت کارشناسان و هنرمندان حرفه‌ای سایت "سازودهل" شروع کرده‌اند و شما نیز هم‌اکنون این فرصت را دارید تا پروژه‌های خود را به دست ما بسپارید تا با راهنمایی آن‌ها بیشتر و سریعتر بدرخشید "
تیم پشتیبانی سازودهل
(سازودهل حامی موزیسین‌ها)
مبلغ این پکیج :
طراحی سایت (40,000,000 ریال) + طراحی لوگو (30,000,000 ریال) + هدایا (20,000,000 ریال)
=
90,000,000 ریال
با احتساب کد تخفیف
4,000,000 تومان
تخفیف برای 10 نفر اول
اگر اکنون اقدام به خرید پکیج کنید و جزو 10 نفر اول باشید علاوه بر کد تخفیف 50,000,000 ریالی (SDTakhfifOne) ، مبلغ 1,000,000 ریال دیگر نیز به عنوان تخفیف برای شما لحاظ خواهد شد که در مجموع می توانید این پکیج استثنایی را به مبلغ زیر خریداری نمایید
مبلغ قابل پرداخت
3,900,000 تومان
سوالات متداول

ما ابتدا باید نوع بیزینس و کسب‌وکار شما را بدانیم و با توجه به خیلی موارد مانند نام یا نام برند ، نوع تخصص و بسیاری از موارد دیگر شما را در این زمینه راهنمایی کنیم . پس با کارشناسان ما در تماس باشید تا کاملا رایگان و به صورت کامل شما را به صورت اختصاصی و با توجه به نوع برندتان راهنمایی کنیم. 

معمولا حتی یک دانشجوی سال اولی گرافیک یا کامپیوتر هم میتواند به تنهایی یک طرح گرافیکی مانند لوگو یا سایت را طراحی نماید اما چون در طراحی لوگو و سایت لزوما فقط طراحی گرافیک مطرح نیست و باید بسیاری از فاکتور های دیگر را در نظر گرفت به دلیل تجربه و تخصص کم این افراد یا شرکت‌ها کیفیت نهایی این طرح مناسب نخواهد بود . لذا چون ما اهمیت زیادی به کیفیت خدمات و رضایت مشتریانمان میدهیم ، به دلیل حساسیت بسیار بالای طراحی و اهمیت آن در ارتقا هویت شما ، بخش طراحی لوگو توسط حداقل 3 نفر از متخصصین مجرب و تحصیل کرده در رشته های مرتبط و شامل محقق ، ایده‌پرداز و طراح و بخش طراحی سایت توسط حداقل 4 نفر از متخصصین مجرب و تحصیل کرده در رشته های مرتبط و شامل طراح فرانت‌اند ، ایده‌پرداز و کارشناس سئو و کارشناس امنیت طراحی خواهد شد و بنا به نوع پروژه شما حتی گاهی بیش از 10 نفر روی پروژه فعالیت می‌نمایند تا به نتیجه مطلوب برسیم و یک پروژه ایده‌آل را تحویل شما دهیم.

بله . قطعا مورد پسند شما خواهد بود . زیرا روند طراحی تماما زیر نظر شما و با سلیقه شما انجام خواهد شد و کارشناسان ما در هر مرحله از فرآیند طراحی با شما در تماس هستند و لحظه به لحظه با همفکری شما و ارائه مشاوره های تخصصی ، پروژه را در رسیدن به یک نتیجه مطلوب و ایده آل پیش خواهند برد .

همیشه اولویت ما رسیدن به یک نتیجه ایده‌آل با کیفیت بالاست و همواره در تلاشیم که در اولین فرصتی که یک طرح نهایی ایده‌آل برای شما طراحی شد آن را به شما تحویل دهیم حتی اگر خودمان متقبل پرداخت هزینه و وقت بیشتری شویم. این پروسه کاری با توجه به نوع پروژه انتخابی شما متفاوت است و زمانی که طرح نهایی یک طرح مناسب بود به شما تحویل داده خواهد شد.

توجه: اما اگر در دریافت طرح نهایی خود عجله دارید و یا حتما باید تا یک تاریخ مشخص نتیجه پروژه را به جایی ارائه نمایید اصلا نگران نباشید. فقط کافیست تاریخی که برای تحویل مناسب است را هنگام ثبت سفارش خود به کارشناسان ما بفرمایید تا حتما در سفارش شما لحاظ شود. 

اگر سوال دارید خوشحال میشیم با ما در تماس باشید تا بتوانیم پاسخ مناسبی را بدهیم

تماس با ما
راه‌های ارتباطی جهت مشاوره رایگان و خرید
ارائه این پکیج به همراه پشتیبانی کاملا اختصاصی و دائمی در تمام طول مدت دوره انجام پروژه خواهد بود. برای راحتی شما مشتریان محترم، چندین روش‌ کاملا متفاوت را برای پشتیبانی در دسترس شما قرار داده‌ایم تا از هرکدام که مایل بودید استفاده نمایید.

Telegram : @jelvehpardazinfo

Instagram : @jelvehpardazinfo

Email : jelvehpardazinfo@gmail.com

پشتیبانی 24 ساعته آنلاین